Bottini

Bottini - Agencia de comunicación corporativa
Notícies

 

El Fòrum ESADE-Dret Premium ha acollit aquest matí una sessió centrada en “La projecció pública dels despatxos professionals ” a càrrec de l’economista i relacions públiques Víctor Bottini, soci director de Bottini Communication.

Víctor Bottini en Foro Esade-PremiumA la sessió, que ha comptat amb representants de diversos despatxos que conformen el Consell Professional de la Facultat de Dret d’ESADE, Víctor Bottini ha explicat les claus perquè els despatxos comuniquen correctament amb els mitjans de comunicació.

Durant la seva intervenció, Víctor Bottini ha destacat la importància de fer “un seguiment de l’actualitat informativa per poder influenciar en la mateixa, així com conèixer bé les necessitats i rutines de les diverses seccions d’interès dels mitjans”. També ha subratllat alguns aspectes tàctics a tenir en compte a l’hora de comunicar les activitats d’un despatx professional i ha defensat la estratègia d’anar “més enllà del comunicat de premsa”.

A continuació podeu visualitzar un fragment de la seva intervenció explicant les diferències en les rutines de feina dels diversos suports comunicatius: TV, ràdio, premsa i internet:

VÍDEO