Bottini

Bottini - Agencia de comunicación corporativa
Sense categoria

L’advocat d’Hispajuris Marc Ripoll signa una tribuna d’opinió al diari econòmic ‘Cinco Días’ sobre què fer davant de les reclamacions falses de turistes britànics a hotels espanyols. Ripoll destaca que “en els últims dos anys, les queixes per problemes gàstrics han crescut en un 1.400%, la majoria d’elles fraudulentes”, una irregularitat que recorda que “afecta específicament les destinacions amb un nombre elevat de turistes britànics com és el cas de les illes balears “.

L’advocat d’Hispajuris apunta que “el gran canvi es va produïr el 2016 quan, després de les sospites davant d’un creixement desmesurat de les reclamacions des d’un any abans, es va desvelar el frau i es va identificar tot l’entramat que hi ha darrere: els claim farmers que aconsegueixen la reclamació i el reclamant, el despatx d’advocats que la presenta i els metges o clíniques que es presten a proveir els informes mèdics”. I davant d’aquesta xarxa, Ripoll explica que “el operador turístic, en part obligat per la legislació britànica exageradament protectora del consumidor i en part perquè ell no perd res ja que se li descompta a l’hoteler, paga la indemnització sense comprovar la veracitat de la queixa” .

CINCO DÍAS