Bottini

Bottini - Agencia de comunicación corporativa
Comunicats de premsa, Notícies, Premsa

La companyia de capital mixta català-taiwanès de mobiliari plegable Maxchief Europe va facturar 7,8 milions d’euros el 2016, un 7% més que l’any 2015, quan la xifra de facturació va ser de 7,3 milions d’euros. Aquest increment es deu principalment al fort creixement de la col·lecció ZOWN Classic de mobiliari plegable per al sector de l’hostaleria, la restauració, el càtering, les col·lectivitats o la organització d’esdeveniments, així com de la línia de productes tèxtils que complementen l’oferta de ZOWN. En l’increment de la facturació de Maxchief Europe el 2016 també han influït el bon comportament de la línia ZOWN Premium que incorpora millores funcionals i estètiques en les taules i cadires ZOWN i de la col·lecció Zown Selection for Events formada per un total de 9 models diferents de cadires apilables per a esdeveniments.

Durant l’any 2016 Maxchief Europe va signar acords amb distribuïdors locals de Xipre, Veneçuela, Pakistan, Uganda i Iraq per comercialitzar el seu mobiliari plegable sota les marques ZOWN per al sector professional i Newstorm per a la llar. Amb la incorporació d’aquests 5 nous mercats ja són 85 els països en els quals Maxchief Europe exporta els seus productes. De tots ells, Espanya, Àustria, Alemanya i Hondures van ser els que més creixement van experimentar el 2016.

NP Maxchief Europe-Facturació 2016 Març17