Bottini

Bottini - Agencia de comunicación corporativa
Comunicación, Comunicación

[:es]

El grupo Sorli, que cuenta con 114 supermercados en Catalunya, participa en un reportaje que publica 'La Vanguardia' sobre los productos frescos, los cuales suponen hasta un 55% de las ventas de los supers. El director de márqueting de Sorli, Marc Argemí, afirma que Sorli "se siente cómodo en esta situación porqué siempre hemos apostado por el producto fresco, sobretodo frutas y verduras". Argemí añade que "de cada 100 euros, 13 son de frutas y verduras" y que "entre el 40 y el 50% del personal trabaja con productos frescos".

La Vanguardia 060616 ok

 

[:ca]

El grup Sorli, que compta amb 114 supermercats a Catalunya, participa en un reportatge que publica ‘La Vanguardia’ sobre els productes frescos, els quals suposen fins a un 55% de les vendes dels súpers. El director de màrqueting de Sorli, Marc Argemí, afirma que Sorli «se sent còmode en aquesta situació perquè sempre hem apostat pel producte fresc, sobretot fruites i verdures». Argemí afegeix que «de cada 100 euros, 13 són fruites i verdures» i que «entre el 40 i el 50% del personal treballa amb productes frescos». 

La Vanguardia 060616 ok

 

[:]